thoughts.

Du ska bara veta hur många sömnlösa nätter jag haft på grund av dig. Fantiserat ihop bilder på vad som hänt mellan oss och på det som jag ville skulle ske. Att våra läppar tillslut skulle mötas. Att gå vid din sida och hålla din hand. Att vakna upp brevid dig varje morgon. Att höra dom magiska orden "jag älskar dig" komma ifrån din mun. Att bara ligga och känna din doft och närhet. Men det kanske är det som är det bästa? Önsketänkandet. För i det kan det aldrig bli fel. Verkligheten är mycket mer komplicerad än så. Kanske berodde det lite på att jag var oerhört blyg. Jag var liten då. Jag visste inte så mycket, även fast jag tyckte det då. Men så är det väl alltid antar jag. Men saker förändras. Människor förändras. Känslor förändras. Men det betyder inte att det som har hänt inte betyder något. Du hade en stor del av mitt liv och mitt hjärta. Nu lämnar jag plats åt en annan.
Warm whispers-Missy higgins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0