lite sent kanske.

här är en sammanfattning av ditt 2010!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, ganska mycket faktiskt.
2. Höll du några av dina nyårslöften?

nej inte ett enda. lyckat!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej :)
4. Dog någon som stod dig nära?
nej
5. Vilka länder besökte du?
italien, slovenien, slovakien, kroatien
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
yes
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
7/3, 21/8, 4/8 & 10/11♥
8. Vad var din största framgång 2010?
att göra de saker som betydde något.
9. Största misstaget?
jag har gjort många misstag, men det största var nog att jag ödslat så mycket tid på vissa människor.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, både och.

11. Bästa köpet?
måste nog vara min systemkamera
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder haha
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja verkligen
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
party in the USA
the pretty reckless låtarna
kate voegele låtarna
one tree hill låtarna
gubben i lådan
almost lover
just the way you are
finns mångaaa!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
i mitten av året var jag väldigt mycket nere, men båda
16. vad önskar du att du gjorde mer
?
tänkte
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
slutat vara så naiv.
18. Hur tillbringar du julen?
först hemma med familjen + farmor sen till mormor och morfar.
19. Favoritprogram på TV?
my life as liz, 90210, men framför allt one tree hill
20. Bästa boken du läste i år?
twilight böckerna
21. Största musikaliska upptäckten?
vet inte
22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
ja
23. Något du önskade dig men inte fick?
ja
24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
som alla andra födelsedagar haha

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja, men jag vet nu att allt händer för en mening

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
likadant som innan, lite mer uppfixad kanske haha
27. Vad fick dig att må bra?
mina UNDERBARA vänner & min pojkvän
28. Vilken kändis var du mest sugen på?
som alicia skrev; chad michael murray som alltid! men dessutom ian somerhalder 
29. Vem saknade du?
personer som jag trodde var min vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0