Dag 1 – Presentera mig själv.

Sätter väl igång direkt!
Vet inte riktigt vad jag skriva, ni som läser min blogg är nog mestdels mina vänner eller närstående så ni har ju redan skapat en egen uppfattaning om hur jag är som person. Men, jag heter Josefine Märta Elisabeth Bäckman. Jag är född den 12 maj 1996, en dag försent. Min mamma har alltid sagt att jag var en riktig busunge som barn. Skulle jämt hitta på dumheter! Borde nog haft någon form av ADHD haha. Jag var verkligen helt galen. Vi har tillochmed filmat in mina värsta stunder. Iallafall så är jag en ganska lugn tjej (i nuläget) som tar saker som det kommer. (försöker) Har alltid någon form av ångest. Spelar ingen roll vad det kan vara. Jag älskar att känna mig inspererad av saker. Det kan vara en film, en tidning, en person, en låt.. Musik betyder oerhört mycket för mig. Går inte en dag utan att jag lyssnar på musik. Som det flesta andra kanske. Dessutom tycker jag om lukten av regn och sena sommarkvällar. Att umgås med nära och kära, det är fint. Jag skulle önska att jag var mer självständig, mer trygg i mig själv. Jag har väldigt stora komplex över mig själv också. Det kan vara jobbigt i vissa situtioner. Nu vet ni lite mer om mig! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0