Dag 7 – Tio sanningar om mig

Ojoj vad tusan ska jag skriva här? Ni borde veta allt om mig vid det här laget haha.
1. När jag var liten så kunde jag knappt gråta.
2. Efter att jag fått en blixt nersalgen brevid mig har jag blivit lite åskrädd.
3. Jag älskar när folk pillar mig håret (dumt det låter! haha)
4. Jag orkar aldrig städa mitt rum längre så det är skitäckligt.
5. Jag har blivit en liten badkruka.
6. Jag har ofta beslutsångest.
7. Jag har så himla stora komplex över min kropp.
8. Jag har sjukt dålig hållning, har knappt några ryggmuskler så orkar inte sträcka på mig. Gör ont men jag måste fan börja med det!
9. Shantel Vansanten är nog den snyggaste människan på jorden enligt mig.
10. Jag har matperioder. Ibland kan jag vara hungrig jämt och äta hela tiden. Vissa perioder äter jag ingenting istället, som nu. Dricker bara haha.

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: hihi tack då mycket! :)<3

2011-06-08 @ 23:27:07
URL: http://imlosinggravity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0