kul liv osv

Hur bor du: i ett guls hus i lilla pålsboda
Brukar du komma i tid: nej är riktigt dålig med det och ännu värre blir det om alicia är med! haha
Hur lång är du: 171.5 för att vara exakt
Kan du laga mat: ja
Vad jobbar du med/pluggar du: ska börja nian
Vad har du på dig just nu: leggings och min sovtröja. freeesh
Har du någon fobi: spindlar, mörker
Hade du en bra kväll igår: ja den var helt okej!
Vilket är ditt senaste inköp: godis tror jag haha..
Din favoritdryck på morgonen: juice eller te
Var fick du dina senaste pengar ifrån: barnbidrag
Har du sovit i din egen säng inatt: ja helt ensam också:(
Vad hade du sönder senast: kommer inte ihåg faktiskt
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt: jag gör väl ganska dumma saker hela tiden.. sen finns det ju värre saker man kan göra.
Saknar du någon just nu: ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad: typ bestämma en sak och sen ändra sig några sekunder senare.
Någon jag stör mig på: det finns många! jag och alicia har en liten hat lista med personer vi ogillar haha mogna tjejer.
Intressen: musik, vänner, pojkvän, MIN IPHONE

senaste person du kramade: Johan

Senaste person du ringde: Ronja

Senaste person som ringde dig: Ronja
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: ja jag och johan ska ju skaffa en liten blond unge men stora runda glasögon!
Längtar du till din nästa födelsedag: det är ju långt kvar nu, men nej det gör jag väl inte precis
Har rakat dina ben någon gång: haha jaa
Är du sugen på något nu: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: dricker inte kaffe
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: ja lite stubb, det är mysigt
Micro-pop eller poppa själv: micro-popp
Brukar du baka: jadå
Röstade du i det senaste valet: nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: finns ju alltid saker som kan bli bättre
Vilken låt lyssnade du senast på: fight for this love-cheryl cole
Har någon annan sovit i din säng inatt: nosir
Vad tycker du är äckligt: att diska
Har du pengar på mobilen: ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0