both sides are even.

Är hemma idag från skolan. Förstår inte hur jag kan bli sjuk hela tiden. Har iallafall 39 graders feber. Inte så jätte kul direkt så har mest sovit. Älskling ringde och väckte mig vid halv ett och har vart vaken sen dess. Ska nog ta någonting och äta snart men vet inte om jag orkar. Kanske ber lillebror göra en macka åt mig.
Läste nyss mina gamla inlägg här på bloggen och herregud vad jag var töntig. Det var verkligen höjden av töntighet haha. Kan inte radera dom dock, är ju så mycket minnen involverade.


Kommentarer
Postat av: Agnes by

jossan det är valborg om 5veckor om du vill veta ;)

2011-03-21 @ 15:14:32
Postat av: josss

asså herregud

jag har verkligen inte hjärnan med mig idag!

2011-03-21 @ 15:41:39
URL: http://jjosefinebackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0