can’t stand to hear you say goodbye.

Känner mig sjukt tråkig angående bloggandet. Har inget intressant att komma med liksom. Idag var iallafall jag, Ida, Ronja, Sebbe och Alicia in till stan och åt. Köpte en present till Alicia och en ny väska till mig själv eftersom min gått sönder helt. Vid sju tog vi bussen till Sköllersta och stannade där ett tag. Hände inte så mycket men det var trevligt ändå som alltid. Har stora blåsor på foten också efter allt springande fram och tillbaka. Får det jämt av nya skor. Imorgon måste jag ta tag i mitt rum ser jag. Ligger saker precis överallt och dammigt är det med för den delen. Uschhhh. Det har gått en hel dag utan att jag ens hört min älsklings röst och det gör mig ledsen. Han är i Italien just nu och kommer inte hem förns på måndag. Vill inte vara utan honom.. Känner att det här vart ett långt och rörigt inlägg men det får ni stå ut med hihi. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress:

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0